Trias Vrijwilligers

Ruim 350 vrijwilligers zijn werkzaam bij Trias. Zij zijn onmisbaar bij het uitvoeren van talrijke diensten van Trias en bieden net dat beetje extra in het leven van anderen.

Mensenwerk

Als vrijwilliger krijgt u weliswaar niet betaald voor uw bijdrage, maar u werkt niet voor niets! Uw inzet, vaak samen met anderen, wordt beloond met leuke contacten, gezellige activiteiten en vooral veel voldoening en plezier. Soms is de opgedane werkervaring als vrijwilliger een opstapje naar een betaalde baan en soms is vrijwilligerswerk een zinvolle tijdsbesteding voor mensen die buiten het arbeidsproces staan. Altijd is vrijwilligerswerk onbetaalbaar belangrijk!

Trainingsaanbod voor vrijwilligers

Speciaal voor vrijwilligers heeft het Steunpunt Vrijwilligerswerk een interessant trainingsaanbod. Dit jaar staan trainingen o.a. als ‘positieve oplossingsgerichte gespreksvoering’ , ‘social media’ , 'gastheerschap’ , ‘grenzen aangeven’ in de kenniskaravaan. Deze trainingen zijn voor vrijwilligers kosteloos.

Het gehele aanbod en  informatie kunt u vinden in de Kenniskaravaan flyer.