Bewegen voor senioren

Zo stijf als een deur wil ik niet worden

In beweging blijven is belangrijk, zeker als je ouder wordt Het houdt je langer fit en zelfredzaam. Botten en spieren worden sterker, de coördinatie verbetert en het heeft een gunstige invloed op diverse aandoeningen. Maar het is vooral ook leuk en gezellig, helemaal als je het in groepsverband doet.

De bewegingsactiviteiten van Trias hebben niet alleen een sportief, maar ook een sociaal aspect: meestal wordt er na de les gezamenlijk koffie of thee gedronken of gaat men gezamenlijk iets ondernemen. Alle docenten hebben specifieke opleidingen gedaan op het gebied van bewegen voor ouderen.

Intensief of rustig?

Voor de actieve senior die intensief wil blijven bewegen organiseert Trias Sport 55+ groepen.Wilt u het iets rustiger aan doen, maar toch in beweging blijven? Kom dan eens kijken bij onze Meer Bewegen voor Ouderen activiteiten. Bijvoorbeeld gymnastiek, Yoga of Tai Chi.

INFORMATIE

Voor nadere informatie en aanmelding kunt u telefonisch contact opnemen met 0592 338938 of mailen naar info@stichtingtrias.nl