Kleding- en speelgoedbeurs

Kinder- en Dameskledingbeurs

In Ons Dorpshuis aan de Bähler Boermalaan 4 te Paterswolde worden kledingbeurzen georganiseerd door een 30-tal  enthousiaste vrijwilligers. Er is een Kinderkleding- en een Dameskleding-beurs. Deze beurzen zijn in het voor- en in het najaar. Ook organiseert deze groep vrijwilligers in het najaar een Speelgoedbeurs, lees hieronder meer hierover.

Werkwijze: U kunt uw kleding brengen tijdens de inbrengmomenten, dan prijzen we de artikelen en bepalen we samen met u de prijs.  U kunt uw kleding inbrengen als het mooi, netjes en onbeschadigd is en niet te gedateerd. Ook zo goed als nieuwe schoenen, tassen, riemen, sjaals en sportkleding nemen we in. Voor de kinder kledingbeurs betreft het kleding vanaf maat 86. Het maximaal in te brengen artikelen is 30 stuks per inbrenger.

Wij zorgen ervoor dat het Dorpshuis wordt ingericht tot een grote kledingwinkel. Er wordt veel gebruik gemaakt van deze manier om kleding te verkopen en natuurlijk ook weer te kopen. Zo kun je op een relatief goedkope manier aan kleding komen. Het is echt de moeite waard om dit eens te proberen.

Op de zaterdag na de verkoop kunt u van 12.00 tot 12.30 uur uw geld en/of niet verkochte kleding weer ophalen. Ook bieden we de mogelijkheid dat de kleding naar een Goed Doel gaat. Van de opbrengst is 80% voor de inbrenger en 20% wordt ingehouden voor gemaakte onkosten. Het inbrengen van kleding is voor eigen risico.

Kijk a.u.b. even goed naar de tijden, die zijn per beurs verschillend!!

Speelgoedbeurs

De Speelgoedbeurs wordt altijd aan het einde van het jaar (vóór 5 december) gehouden. De werkwijze is gelijk aan de kledingbeurs. Speelgoed, spellen, boeken e.d. kunnen worden ingebracht. De artikelen moeten uiteraard schoon, heel en compleet zijn. Er worden géén knuffels ingenomen!
De inname is op vrijdagavond en de verkoop op de daaropvolgende zaterdagmorgen. Op dezelfde zaterdag kunt u dan ’s middags uw geld en/of niet verkochte spullen weer ophalen. Ook hier is 80% van de opbrengst voor de inbrenger en 20% wordt ingehouden voor onkosten.

Data van de beurzen in 2019

Kinderbeurs vrijdag 15 maart van 16.00 tot 19.00 uur
Inbreng kan op woensdag 13 maart van 19.00 tot 21.00 uur en donderdagochtend 14 maart van 9.00 tot 11 uur.
Ophalen geld en/of niet verkochte kleding zaterdag 16 maart tussen 12.00 en 12.30 uur.

Damesbeurs vrijdag 29 maart van 16.00 tot 20.00 uur
Inbrengen van kleding kan op woensdag 27 maart van 17.00 tot 21.00 uur en donderdagochtend 28 maart van 9.00 tot 11.00 uur.
Ophalen geld en/of niet verkochte kleding zaterdag 30 maart tussen 12.00 en 12.30 uur.

Kijk ook op onze Facebookpagina: