Bewegen om soepel te blijven

In beweging blijven is belangrijk, zeker als je ouder wordt. Het houdt je langer fit en zelfredzaam. Botten en spieren worden sterker, de coördinatie verbetert en het heeft een gunstige invloed op diverse aandoeningen. Maar het is vooral ook leuk en gezellig, vooral als je het in groepsverband doet.

De bewegingsactiviteiten van Trias hebben niet alleen een sportief, maar ook een sociaal aspect: meestal wordt er na de les gezamenlijk koffie of thee gedronken of gaat men met elkaar iets ondernemen. De docenten zijn geschoold op het gebied van bewegen voor ouderen.

Intensief of rustig?

Voor de actieve senior die intensief wil blijven bewegen organiseert Trias Sport 55+ groepen. Wilt u het iets rustiger aan doen, maar toch in beweging blijven? Kom dan eens kijken bij onze Meer Bewegen voor Ouderen activiteiten zoals gymnastiek, yoga of tai chi.

>> Bekijk het overzicht beweegactiviteiten Trias

Informatie

Voor nadere informatie en aanmelding kunt u telefonisch contact opnemen met 0592 33 89 38 of mailen naar info@stichtingtrias.nl