Sport BSO De Marsch

Deze BSO is gevestigd in de Sporthal van Eelde/Paterswolde, gelegen naast landgoed De Braak. Voor deze BSO hanteren we een minimum leeftijd van zeven jaar.

Op de Sport BSO ligt de nadruk op het samen sporten en spelen en samen plezier maken. We zijn altijd op zoek naar sporten en spelen die voor alle leeftijden en niveaus toegankelijk zijn maar die tegelijkertijd ook voldoende uitdagend zijn voor alle kinderen. Daarbij hebben de kinderen middels een zogenaamde 'inspraak week'  regelmatig de mogelijkheid om mee te denken over een geschikt en gevarieerd activiteiten aanbod.

Buitenacticiteiten

Als het weer het toelaat zijn er regelmatig buitenactiviteiten. Denk aan speurtochten, Levend Stratego of hardlopen in het bos. Maar ook met z'n allen op de fiets naar de ijsbaan van Paterswolde tijdens een vorstperiode.

Activiteiten worden bekend gemaakt middels een groot whiteboard in de gang van de sporthal.

Tijdens de vakantie

In de herfst- en voorjaarsvakantie is deze Sport BSO ook geopend. We werken dan met een speciaal dagvullend programma, dat ruim van te voren wordt aangekondigd. Er zijn in zo'n week diverse clincs en activiteiten, zoals jiu jiutsi, klimmen of naar naar de kunstijsbaan. In de overige vakanties worden kinderen op de reguliere BSO locatie opgevangen.