Buitenschoolse Opvang

Als uw kind naar de basisschool gaat, kan het voor en na schooltijd en in de middagpauze naar de buitenschoolse opvang. Of het nu gaat om voorschoolse (VSO), tussenschoolse (TSO) of naschoolse (NSO) opvang, voorop staat dat het gaat om de vrije tijd van uw kind.

Spelenderwijs

Spelenderwijs leren de kinderen hoe ze met elkaar kunnen omgaan. In een prettige en veilige omgeving ontwikkelen ze hun talenten, werken ze aan hun zelfvertrouwen en leren ze hoe ze voor zichzelf kunnen opkomen. De buitenschoolse opvang biedt een keur aan creatieve, sportieve en recreatieve activiteiten. Regelmatig worden themaweken georganiseerd , bijvoorbeeld een boerderij-, vervoer- of theaterweek. Ook gaan we op stap naar bijvoorbeeld het stadion van FC Groningen, een natuurgebied of een museum.

Vraag vrijblijvend een rondleiding aan op een van onze locaties: info@skidkinderopvang.nlof bel 0592 - 304190.

Het belang van bewegen

Bewegen is belangrijk, zeker voor kinderen. Daarom besteden we in de buitenschoolse opvang veel aandacht aan sport en bewegen, zowel binnen als buiten. De Marsch is een speciale sportopvang. De sportieve activiteiten vinden plaats in een sportzaal. Ook kinderen van andere locaties kunnen, als er plaats is, naar de sportopvang. De Riethut heeft een aparte sportgroep.